معرفی گروه مدیریت دانشگاه خاتم
گروه مدیریت دانشگاه خاتم از سال 1392 فعالیت خود را در با رشته های MBA و مدیریت بازرگانی آغاز کرده است و در حال حاضر در 4 رشته MBA، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی و مدیریت منابع انسانی و 6 گرایش که در ادامه بهشکل کامل معرفی شدهاند فعالیت میکند. رشته گرایشهایی که در حال حاضر در دانشگاه خاتم فعال میباشند عبارتند از:
- رشته MBA گرایش استراتژی؛
- رشته مدیریت بازرگانی در گرایشهای بازاریابی و بازرگانی بین الملل؛
- رشته مدیریت صنعتی در گرایشهای تحقیق در عملیات و تولید و عملیات؛
- رشته مدیریت منابع انسانی گرایش توسعه منابع انسانی.
معرفی رشته MBA
1) تعریف رشته MBA:
دوره کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (MBA) یکی از دورههای تحصیلی آموزش عالی است و هدف از این دوره آموزش نیروی انسانی با دانش و مهارتهای متنوع به منظور مواجهه با چالشها و مسائل واقعی سازمانها و صنایع در دنیای پیچیده امروزی است. این رشته در سراسر دنیا مورد توجه و اقبال عمومی بسیار زیادی قرار گرفته به خصوص برای افرادی که دارای مدرک کارشناسی غیر مرتبط با مدیریت بوده و به دنبال افزایش دانش و مهارتهای مدیریتی خود هستند.
2) گرایشهای رشته MBA و گرايشهای فعال در دانشگاه خاتم:
همگام با اقبال عمومی اغلب کشورها و دانشگاههای دنیا به این رشته تحصیلی، دانشگاه خاتم نیز با در نظر داشتن اهمیت این رشته و نیاز جامعه، از مهرماه 1392 اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب و کار نموده است.
طبق مصوبه وزارت علوم در سال 1392، گرایشهای این رشته در مقطع کارشناسی ارشد عبارتند بودند از: استراتژی، بازاریابی، خدمات، رفتار سازمانی و منابع انسانی، سازمانهای پروژه محور، سیستمهای اطلاعاتی و فناوری اطلاعات، عملیات و زنجیره تامین، فناوری، کارآفرینی، کسب و کار بینالمللی، مالی، نوآوری و توسعه محصول و خدمت، و کشاورزی و صنایع غذایی. اما طبق بخشنامه وزارت علوم در فروردین ماه 1395، برنامه درسی بازنگری شده مدیریت کسب و کار با هفت گرایش استراتژی، بازاریابی، رفتار سازمانی و منابع انسانی، سیستمهای اطلاعات و فناوری، عملیات زنجیره تامین، فناوری و مالی جایگزین برنامه درسی قبلی گردید.
در دانشگاه خاتم، گرایش استراتژی به عنوان تنها گرایش فعال رشته مدیریت کسب و کار ارائه میگردد. به منظور توسعه و پیشرفت مستمر در جهان امروز که یکی از بارزترین مشخصههای آن روندهای تحول آفرین و گاه غافلگیر کننده است، حوزه استراتژی همواره به دنبال درک و ارائه پاسخی منسجم به تغییرات و پیچیدگیهای نهفته در آن بوده است.
مدیریت کسب و کار در چنین دورانی نیازمند دانش و مهارتهای عمیق مرتبط با کشف پویاییهای کسب و کار به منظور مدیریت کارآمد سازمانهای اقتصادی اجتماعی، تولیدی و خدماتی است. گروه مدیریت دانشگاه خاتم با مجهز نمودن دانشجویان به دانش و مهارت موردنیاز کسب و کار و همچنین مسئولیت اجتماعی و اخلاقی، آنها را برای مواجهه با دنیای پیچیده، مجهز میسازد و زمینه موفقیت آنها را در تبدیل شدن به رهبران موثر سازمان، تصمیم گیران موثر و کارآفرینان تاثیرگذار بر صنعت و جامعه فراهم می آورد.
در این راستا، در این رشته -گرایش، مجموعهای از دروس مانند حسابداری برای مدیران، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت عملیات، مدیریت مالی، مدیریت منابع انسانی، نظریههای سازمان و مدیریت، اخلاق و احکام در کسب و کار و اصول اقتصاد ارائه خواهد شد. همچنین، مدیریت استراتژیک پیشرفته، پیادهسازی استراتژی، احتمال و آمار در مدیریت و تصمیمگیری برای مدیران، از جمله دروسی است که دانشجویان در آنها به دانش و مهارت موردنیاز خود دست خواهند یافت.
3) هدف رشته MBA
هدف این رشته پرورش افرادی است که دارای توانمندیهای ویژه کسب و کار بوده و قدرت انجام وظایف این حوزه را داشته باشند که از جمله آنها به موارد ذیل میتوان اشاره نمود:
دانش و مهارت پایهای مورد نیاز برای مدیریت کسب و کار |
شناسایی مسائل واقعی کسب وکار و تحلیل و تصمیمگیری کارا و اثربخش |
مدیریت کارا و موثر یک کسب و کار و یا یک بخش تخصصی از کسب و کار |
راهاندازی یک کسب و کار جدید و توانایی راهبری آن |
ارائه مشاوره به مدیران سازمانهای مختلف |
4) كاربردهای رشته MBA
با توجه به اینکه فارغالتحصیلان این رشته در دوران تحصیل دانش و مهارتهای مختلف و متنوع مرتبط با اداره کسب و کار را به دست میآوردند، فرصتهای شغلی گستردهای در انتظار آنها خواهد بود. افرادی که دارای روحیه کارآفرینی هستند و تمایل به راهاندازی کسب و کار دلخواه خود دارند، این رشته را بسیار مناسب با نیازهای خود خواهند یافت.
همچنین آنهایی که در حوزه کاری خود متخصص به شمار میآیند به منظور توسعه مسیر شغلی خود میتوانند از این رشته بسیار بهرهمند گردند. پرورش مهارتهای فکری و کسب دیدگاه استراتژیک در مواجهه با مسائل، رشد فردی فارغالتحصیلان را بسیار بالا برده و آنها را مهیای ایجاد تحول در سازمانها میسازد.
به طور کلی فارغالتحصیلان این رشته قادر به فعالیت در طیف متنوعی از سازمانها مانند سازمان های خصوصی، دولتی، تولیدی، خدماتی و ... هستند. همچنین قادر به بهره مندی از دانش و مهارت کسب شده در راه اندازی کسب و کار، مدیریت موثر کسب و کار، فعالیت موثر در قسمتهای مختلف مدیریتی سازمان، ارائه مشاوره به سازمانها و بهبود وضعیت شغلی خود در سازمانها خواهند بود.
معرفی رشته مدیریت بازرگانی
1) تعریف رشته مدیریت بازرگانی:
دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی یکی از دوره های تحصیلی آموزش عالی است و هدف از آن تربیت متخصصانی است که دارای دانش و مهارت در مفاهیم مرتبط با حوزه بازرگانی داخلی و خارجی باشند. مجموعه گستردهای از موضوعات مانند مدیریت بازاریابی، مدیریت برند و تبلیغات، رفتار مصرفکننده، استراتژیهای بازرگانی بین المللی، بازاریابی بین المللی و صادرات و قراردادهای بازرگانی بین المللی در این رشته ارائه میگردد که در طیف گستردهای از صنایع قابل کاربرد هستند.
2) گرایشهای رشته و گرايشهای فعال در دانشگاه خاتم:
طبق بخشنامه سال 94 وزارت علوم گرایشهای مدیریت بازرگانی در مقطع ارشد عبارتند از: بازاریابی، بازرگانی بین الملل، تجارت الکترونیکی، مدیریت استراتژیک، بازرگانی داخلی و کارآفرینی دانشگاه خاتم از مهرماه 1393 اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی نموده است.
در سالهای 1393 و 1394 تا قبل از تغییر گرایشها و سرفصلهای وزارت علوم، پذیرش دانشجو در دو گرایش بازاریابی و مدیریت بیمه صورت گرفته است. ولی پس از بخشنامه وزارت علوم از مهرماه 1395 به بعد این گرایشها به بازاریابی و بازرگانی بین الملل تغییر پیدا کردند و اکنون دو گرایش بازاریابی و بازرگانی بین الملل به عنوان گرایشهای فعال رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه خاتم ارائه میگردند.
3) اهداف رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی:
هدف از این رشته گرایش افزایش مهارت و توانایی دانشجویان برای فعالیت در واحدهای بازاریابی بنگاه های اقتصادی می باشد که از جمله آنها به موارد ذیل میتوان اشاره نمود:
شناخت مسائل مبتنی به مدیریت و بازار |
تدوین استراتژی های تبلیغاتی بنگاه های اقتصادی |
انجام تحقیقات بازار و جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات مورد نیاز از مصرف کنندگان، رقبا، عوامل توزیع |
ارائه مشاوره درخصوص تقسیم بازار، انتخاب بازار هدف و جذب مشتریان به مدیران بنگاه های اقتصادی مختلف |
شناخت شرایط و متغیرهای اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژیکی و سیاسی که بازار را تحت تاثیر قرار میدهند |
ارائه نظر مشورتی در مورد قیمت، بستهبندی، روشهای توزیع، تبلیغات، بهبود کیفیت و… محصولات شرکتها |
تدوین برنامه بازاریابی برای شرکتهای تولیدی و خدماتی |
4) اهداف رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بینالملل
هدف این رشته پرورش افرادی است که دارای توانمندی های مرتبط با اداره و انجام موفقیت آمیز وظایف سازمانهای بازرگانی باشند که از جمله آنها به موارد ذیل میتوان اشاره نمود:
دانش و مهارت در مفاهیم مرتبط با حوزه بازرگانی داخلی و بینالملل |
توانایی تحلیل و تصمیمگیری در خصوص مسائل بازرگانی داخلی و خارجی |
شناخت، تحلیل و توسعه بازارهای داخلی و بین المللی |
درک فرهنگها و نگرشهای متفاوت بازارهای مختلف |
5) كاربردهای رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
فارغالتحصیلان رشته مدیریت بازرگانی در گرایش بازاریابی با آشنایی و تسلط بر مباحث مربوط به بازار و تحقیقات بازار، تدوین استراتژی های بازاریابی، جذب مشتریان جدید، شناخت مشتریان فعلی و شیوه ارتباط با آن ها، فرایندهای فروش، برندینگ، طراحی نظام های تبلیغاتی و ترویج، استراتژی های قیمت گذاری، طراحی و توسعه ی محصولات جدید، تخمین و پیش بینی فروش، شناسایی و تجزیه و تحلیل فعالیتهای رقبا، طراحی و اجرای برنامه های بازاریابی الکترونیک و... زمینه لازم جهت استخدام در واحدهای بازرگانی و بازاریابی سازمانها را داشته و نسبت به دیگر گرایش های مدیریت با توجه به فقدان رشته ای جایگزین از بازار کار مناسبی برخوردار هستند.
این فارغ التحصیلان با اطلاعات وسیعی که در زمینههای مختلف بازرگانی و بازاریابی، روابط انسانی و امور مالی و اقتصادی پیدا میکنند، بهخوبی میتوانند در سطح مدیران اجرایی در سازمانهای بازرگانی، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند و یا در سمت مشاور مدیریت انجاموظیفه نمایند. علاوه بر این، فارغ التحصیلان این رشته می توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقات بازار که امروز برای بنگاه های اقتصادی از اهمیت زیادی برخوردار است، مشغول بکار شوند.
6) كاربردهای رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بینالملل
به منظور پاسخگویی به فضای کسب و کار بین الملل که همواره همراه با پویایی ها و عدم قطعیت های فراوان بوده است، در گرایش بازرگانی بین الملل، هدف آموزش مجموعه گسترده ای از تئوری های نوین مدیریت با تکید بر جنبه بین المللی مورد نیاز در کسب و کارهای کنونی است تا بدین طریق بتوان اهداف یک سازمان فعال در حوزه کسب و کار بین المللی را برآورده نمود.
در این گرایش دانشجویان با وظایف سازمان های بازرگانی داخلی و خارجی آشنا خواهند شد و مهارت آنها در شناخت و تحلیل بازارهای بین المللی و کسب دیدگاه استراتژیک به بازارهای جدید و توانایی اخذ تصمیم در فضای بین المللی و همچنین درک فرهنگ ها و نگرش های متفاوت توسعه خواهد یافت. گروه مدیریت دانشگاه خاتم سعی در برآورده نمودن نیاز به متخصصانی با دانش و مهارت موردنیاز کسب و کارهایی است که سعی در انطباق و بهره مندی از مزایای ارتباطات بین الملل دارند. فارغالتحصیلان این رشته قادر به کار در سازمانهایی با مراودات بینالمللی، شعب سازمانهای چند ملیتی، بانکها و سایر موسسات مالی و همچنین سازمانهای مختلف دولتی خواهند بود.
معرفی رشته مديريت صنعتی
1) تعریف رشته مديريت صنعتی:
دوره کارشناسي ارشد مديريت صنعتی يکی از دورههای تحصيلی آموزش عالی است و هدف از تشکيل اين دوره آموزش نيروی انسانی متخصص جهت هدايت و اداره صنايع توليدی و خدماتی مختلف ميباشد. البته منظور از صنعت فقط واحدهای توليدی نيست. امروزه مفهوم صنعت گسترده تر از گذشته است و حوزههايی چون بانکداری، پزشکی، گردشگری، بيمه، آموزش و ... را نيز مي توان به نوعی جز صنايع به حساب آورد. دانشجويان در اين دوره علاوه بر آشنايی با نظريه های نوين مديريتی با يادگيری جنبههای فنی اداره يک سازمان با مهارتهای لازم جهت هدايت رفتاری و تکنيکی سازمانهای مختلف اعم از توليدی و خدماتی آشنا میشوند.
2) گرايشهای رشته و گرايشهاي فعال در دانشگاه خاتم:
طبق آخرين مصوبه وزارت علوم در سال 1394رشته مديريت صنعتی در دوره کارشناسی ارشد داراي 6 گرايش می باشد که عبارتند از: توليد و عمليات، تحقيق در عمليات، مديريت عملکرد، مديريت زنجيره تامين، مديريت کيفيت و بهرهوری، مديريت پروژه.
با توجه به نياز سازمانها به افرادی که جهت تحليل مسائل سازمان مجهز به مهارتهای رفتاری و تکنيکی لازم باشند دانشگاه خاتم از سال 1393 شروع به پذيرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد مديريت صنعتی نموده است. گرايشهای فعال رشته مديريت صنعتی در دانشگاه خاتم در حال حاضر گرايشهای توليد و عمليات و تحقيق در عمليات می باشند که اين دو گرايش جز گرايشهای پرطرفدار رشته مديريت صنعتی ميباشند. طول دوره حداکثر 6 نيمسال است و شامل واحدهاي نظری و پاياننامه میباشد. در اين دوره علاوه بر درسهاي نظری، دانشجويان موظف هستند قابليت و مهارتهای خود را در چارچوب پاياننامه در مورد يکي از معضلات کاربردی و علمی مديريت صنعتی نشان دهند.
3) اهداف رشته مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات:
هدف اين رشته توانمند سازی افراد است بهطوریکه بتوانند با مطالعه جنبه های مختلف سازمان، دلايل عدم کارايی و اثربخشی در حوزه ها و بخشهای مختلف سازمان را شناسايي و تحليل نمايند و با به کارگيری روشهاي علمی جهت بهبود عملکرد سازمان قادر به تصميمگيریهای درست و مناسب باشند. از جمله مهارتهایی که افراد در این رشته کسب میکنند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تحلیل و پردازش دادههای حوزههای عملیاتی سازمان جهت تصمیمگیری |
تحلیل مسائل مرتبط با زنجیره تامین |
طراحی و تحلیل سیستم کنترل موجودی |
مشارکت در طراحی و توسعه محصولات و خدمات |
تدوین برنامهریزی جامع تولید بر مبنای اهداف و استراتژیهای سازمان |
طراحی و تحلیل سیستم کنترل کیفیت و تضمین کیفیت |
تحلیل فرایندهای سازمان و بهبود فرایندها |
4) اهداف رشته مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات:
هدف این رشته گرایش آشنايي افراد با روشهاي کمي تصميمگيري و بهينه سازي و نحوه بهکارگيري آنها در سازمانها جهت بهبود کارايي و اثربخشي و به طور کلي ارتقا عملکرد سازمان ميباشد. از جمله مهارتهایی که دانشجویان در این رشته پیدا می کنند عبارتند از:
شناسایی مسائل و مشکلات سازمانی بهمنظور تحلیل آنها و ارائه راهکار |
بکارگیری فنون مدلسازی کمی جهت ارائه راهکارهای بهینه برای مسائل و مشکلات سازمانی |
تخصیص بهینه منابع مختلف سازمان مانند نیروی انسانی، مواد، ماشینآلات، انرژی و ... به فعالیتهای سازمانی |
جمع آوری و تحلیل دادههای مرتبط با قسمتهای مختلف سازمان بهمنظور تصمیمگیری |
تحلیل مسائل و ارائه راهکارها با استفاده ازشبیهسازی و تکنیکهای هوش مصنوعی |
5) کاربردهای رشته مدیريت صنعتی گرایش تولید وعملیات:
فارغ التحصيلان رشته مديريت صنعتي قادر به فعاليت در انواع مختلفي از سازمانها مانند شرکتهاي توليدي، شرکتهاي خدماتي، سازمانهاي دولتي، شرکتهاي مشاوره مديريت و ... ميباشند. بخشهايي مانند مدیریت زنجیره تامین، مديريت و برنامهريزي توليد، کنترل موجودی، کنترل کيفيت، ارزيابي عملکرد، تحقيق و توسعه، واحد طرح و برنامه و ... از جمله واحدهايی هستند که فارغالتحصيلان این رشته گرایش میتوانند در آنها مشغول به کار شوند.
6) کاربردهای رشته مدیريت صنعتی گرایش تحقیق درعملیات:
فارغ التحصیلان گرایش تحقیق در عملیات به دلیل کسب مهارت در روشهای پیشرفته ریاضی که به منظور تحلیل مسائل در حوزههای گوناگون صنعت و سازمانها قابل استفاده اند، میتوانند در شناسایی مسائل و حل آنها بهمنظور بهبود عملکرد سازمان و اتخاذ تصمیمات مناسب کمک کنند. سازمانها همواره برای بهبود تصمیمگیریها خود هزینههای زیادی را بابت جمعآوری دادهها صرف میکنند. متخصصان تحقیق در عملیات این مهارت را دارند تا از این دادهها را به منظور اتخاذ بهترین تصمیمات به بهترین شکل ممکن پردازش و تحلیل کنند.
باتوجه به اینکه تمامی سازمانها به تحلیلگرانی با این ویژگیها نیاز دارند، فارغ التحصیلان این رشته در طیف وسیعی از سازمانها میتوانند فعالیت کنند. همچنین میتوانند به عنوان مشاور سازمانی به سازمانهایی که برای بهبود عملکرد و بهینهسازی تصمیمات خود به تخصص آنها نیاز دارند، خدمات مشاورهای ارزندهای ارائه دهند.
معرفی رشته مديريت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی
1) تعریف رشته مدیریت دولتی
رشته مدیریت دولتی که در گذشته به سبب قدمت این رشته بهعنوان اداره امور عمومی شناخته میشد، قدیمیترین رشته در رشتههای مدیریت بهشمار میآید و از آغاز تأسیس توسعه علوم اداری در ایران، این رشته نیز در دانشکده حقوق دانشگاه تهران با همكاری دانشگاه كالیفرنیای جنوبی ارائه میشد. در فاصله سالهای 1333 الی 1341 به سبب ایجاد رشتههای مختلف علوم اداری، این رشته، از رشته علوم سیاسی جدا شده و از سال 1441 تا به حال بهطور مستقل در دانشکده مدیریت که تا سال 1374 نیز دانشکده علوم اداری و بازرگانی نامیده میشد، ارائه شده است.
اگر نظام تصمیمگیری کشور را شامل سه بخش نظام سیاسی، نظام اداری و بخش خصوصی به شمار آوريم، مدیریت دولتی عهدهدار اجرای خطمشیهایی است که در نظام سیاسی تعیین شده و سپس مورد ارزیابی قرار میگیرد. مدیریت دولتی واسطه نظام سیاسی و بخش خصوصی نیز بهشمار میآید؛ از این رو، موفقیت نظام سیاسی و بخش خصوصی کشور در گرو اجرای موفق خطمشیها و توانمندی نظام اداری یا مدیریت دولتی است.
2) گرایشهای رشته و گرايشهای فعال در دانشگاه خاتم:
طبق مصوبه وزارت علوم در تيرماه 1394، رشته مديريت دولتي در مقطع کارشناسی ارشد شامل هفت گرايش توسعه منابع انساني، طراحي سازمانهاي دولتي، بودجه و ماليه عمومي، خطمشيگذاري عمومي، مديريت تطبيقي و توسعه، مديريت تحول و مديريت رفتار سازماني ميباشد.
در دانشگاه خاتم، گرایش توسعه منابع انساني بهعنوان تنها گرایش فعال رشته مدیریت دولتي ارائه میگردد، که از مهر سال 98 پذیرش دانشجو در این رشته گرایش شروع شده است. با توجه به گستردگي و تاثيرگذاري سازمانها و مديريت بخش عمومي در مسير توسعه و پيشرفت كشور و نيز ضرورت توجه به سرمايههاي انساني و مديريت اثربخش اين سرمايهها در سازمانها، توسعه دانش مديريت دولتي و مديريت منابع انساني و تربيت دانشپژوهان و متخصصان توانمند در اين عرصهها از جمله مهمترين ضرورتهاي توسعه رشته در دانشگاه خاتم است.
در این راستا، در این رشته -گرایش، مجموعهای از دروس مانند نظريههاي مديريت دولتي، روششناسي پژوهش كيفي و آميخته در مديريت، اداره امور عمومي در اسلام، حقوق اساسي سازمانهاي دولتي و ارزشيابي عملكرد دولت و سازمانهاي دولتي ارائه خواهد شد. همچنین، راهبردهاي مديريت منابع انسانی، مهارتآموزی، آموزش و توسعه منابع انساني، برنامهريزی منابع انسانی در بخش دولتي و مديريت حقوق و دستمزد، از جمله دروسی است که دانشجویان در آنها به دانش و مهارت موردنیاز خود دست خواهند یافت.
4) اهداف رشته مدیریت دولتی:
رشته مديريت دولتي بهمنظور نيل به اهداف ذيل داير شده است:
الف) پرورش و تامين نيروهاي حرفهاي و اجرايي در جهت:
- مديريت، طراحي و اصلاح نظام اداري در كشور به ويژه در حوزه مديريت كاركنان و نظامهاي اداري استخدامي مديريت؛
- تحليل و آسيبشناسي رويكردها و نظامهاي مديريت؛
ب) پرورش و توسعه نگاه حرفهايگرايي به مقوله مديريت بخش دولتي در سطح كشور و سازمانها؛
ج) پرورش و تامين نيروي انساني پژوهشي، مشاورهاي و حرفهاي در حوزه مديريت دولتی.
5) كاربردهای رشته مدیریت دولتی:
اين رشته بدليل برخورداری از گرايشها و زيرمجموعههای گوناگون دارای بازار كار وسيع در بخشهاي دولتی و خصوصی ميباشد. فارغالتحصيلان اين رشته در زمينههای تشكيلات سازمانی، منابع انساني، سيستمهای اطلاعاتي و ديگر مباحث مطرح در مديريت در سطوح كارشناسی و مديريتي در بخش خصوصي و دولتي قادر به فعاليت میباشند، همچنين اين فارغالتحصيلان بهعنوان مشاور يا مجری در زمينه سياستگذاریهای بخش دولتی میتوانند فعاليت كنند.
معرفی اعضای هیات علمی گروه مدیریت
نام و نامخانوادگی | سمت | سوابق تحصیلی | زمینههای پژوهشی | پست الکترونیک | شماره تماس |
|
دکتر عباسعلی حاجی کریمی | مدیرگروه | دكتری تخصصی مديريت بازرگانی گرايش منابع انسانی؛ دانشگاه تربيت مدرس --------------------- كارشناسی ارشد مديريت بازرگانی (گرايش مالی) دانشگاه تربيت مدرس --------------------- كارشناسی مديريت بازرگانی، دانشگاه تهران | مدیریت منابع انسانی مدیریت رفتار سازمانی بازاریابی و مدیریت بازار رفتار مصرف کننده | a.hajikarimi@khatam.ac.ir | ||
دکتر سیدحسین رضوی حاجی آقا | دكتري تخصصی مديريت تولید و عملیات؛ دانشگاه علامه طباطبایی | بهینهسازی زنجیره تامین تصمیم گیری در شرایط عدم قطعیت مهندسی فرایندها فرایندکاوی | h.razavi@khatam.ac.ir | 021-89174630 | ||
دکتر مریم دانشور | دكتري تخصصی مديريت تولید و عملیات؛ دانشگاه تربیت مدرس --------------------- كارشناسي ارشد مديريت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات، دانشگاه تربيت مدرس --------------------- كارشناسي مديريت صنعتی، دانشگاه یزد | بهینهسازی و مدلسازی ریاضی ارزیابی عملکرد مدلسازی زنجیره تامین کنترل و مدیریت موجودی | m.daneshvar@khatam.ac.ir | 021-89174631 | ||
دکتر سونا بایرام زاده | دكتری تخصصی مديريت سیستمها؛ دانشگاه شهید بهشتی --------------------- كارشناسی ارشد مديريت فناوری اطلاعات، دانشگاه شهید بهشتی --------------------- كارشناسی مهندسی صنایع، دانشگاه الزهرا | برنامهریزی استراتژیک پیاده سازی استرتژی آینده پژوهی صنعت و سناریو نویسی روش شناسی پژوهش کیفی و آمیخته | s.bayramzadeh@khatam.ac.ir | 021-89174649 | ||
دکتر سیدرضا جلالزاده | دكتري تخصصی مديريت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی؛ دانشگاه اصفهان --------------------- كارشناسي ارشد مديريت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل، دانشگاه شهید بهشتی --------------------- كارشناسي مدیریت بازرگانی، دانشگاه علامه طباطبایی | بازاریابی بازاریابی دیجیتال برندسازی رفتار مصرف کننده | r.jalalzadeh@khatam.ac.ir | 021-89174656 | ||
دکتر فاطمه کریمی جعفری | دكتری تخصصی مديريت منابع انسانی، دانشگاه تهران --------------------- كارشناسی ارشد مديريت دولتی گرایش منابع انسانی، دانشگاه علامه طباطبایی --------------------- كارشناسی مدیریت دولتی، دانشگاه علامه طباطبایی | مدیریت رفتار سازمانی مدیریت منابع انسانی مدیریت جبران خدمت ارزیابی عملکرد سازمانی مدیریت توانمند سازی کارکنان تجزیه و تحلیل شغل و نیازسنجی آموزشی طراحی مدل مسیر شغلی کارکنان | f.karimijafari@khatam.ac.ir | 021-89174657 |